Povědomí o firmě Centropol Energy a.s. – Kristýna MEJSTŘÍKOVÁ
Kristýna MEJSTŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.
Brand awareness of Centropol Energy a.s.
Anotace:
Povědomí o značce je důležité pro dobrou výkonnost společnosti na trhu a hraje důležitou roli v procesu rozhodování spotřebitele o nákupu. Bylo prokázáno, že až 92 % spotřebitelů upřednostňuje známější značky, ke kterým mají důvěru. Zvýšené povědomí o značce tedy zvyšuje pravděpodobnost, že spotřebitelé budou výrobky kupovat. Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout doporučení pro firmu Centropol Energy …víceAbstract:
Brand awareness is important for a company's good performance in the market and plays an important role in the consumer's purchasing decisions. Up to 92 % of consumers have been shown to favour more well-known brands they have confidence in. Thus, increased brand awareness makes it more likely that consumers will buy products. The aim of my bachelor's thesis was to propose a recommendation for Centropol …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEJSTŘÍKOVÁ, Kristýna. Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza CENTROPOL ENERGY, a.s.
Tamerlan Bazoev -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Ondřej Linhart -
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková -
Analýza loajality zákazníků ke značce
Štěpánka ULČOVÁ -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ