Kristýna MEJSTŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.
Brand awareness of Centropol Energy a.s.
Abstract:
Povědomí o značce je důležité pro dobrou výkonnost společnosti na trhu a hraje důležitou roli v procesu rozhodování spotřebitele o nákupu. Bylo prokázáno, že až 92 % spotřebitelů upřednostňuje známější značky, ke kterým mají důvěru. Zvýšené povědomí o značce tedy zvyšuje pravděpodobnost, že spotřebitelé budou výrobky kupovat. Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout doporučení pro firmu Centropol Energy …moreAbstract:
Brand awareness is important for a company's good performance in the market and plays an important role in the consumer's purchasing decisions. Up to 92 % of consumers have been shown to favour more well-known brands they have confidence in. Thus, increased brand awareness makes it more likely that consumers will buy products. The aim of my bachelor's thesis was to propose a recommendation for Centropol …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MEJSTŘÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3jxqay/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MEJSTŘÍKOVÁ, Kristýna. Povědomí o firmě Centropol Energy a.s.. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Finanční analýza CENTROPOL ENERGY, a.s.
Tamerlan Bazoev -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Ondřej Linhart -
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková -
Analýza loajality zákazníků ke značce
Štěpánka ULČOVÁ -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ