Bc. Kateřina GRUNTOVÁ

Diplomová práce

Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu

The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing
Anotace:
Teoretická část diplomové práce vymezuje základní formy internetové reklamy, popisuje je včetně jejich kladů a záporů. Zabývá se náklady na jejich využívání prostřednictvím způsobů platby za jednotlivé formy internetové reklamy, právními předpisy, které tento druh reklamy upravují a jejich možným použitím. Pokouším se zde vyhodnotit jednotlivé formy tohoto druhu reklamy z hlediska jejich vhodnosti …více
Abstract:
The theoretical part of this diploma work encloses basic form on internet advertisement. It describes all its pros and cons. The theoretical part deals with cost and their usage through different ways of each internet advertisement payment, legislation which sets up this kind of advertisement and its possible usage. I am trying to analyse each form of this kind of advertisement from the view of its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GRUNTOVÁ, Kateřina. Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management