Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu – Bc. Kateřina GRUNTOVÁ
Bc. Kateřina GRUNTOVÁ
Diplomová práce
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing
Anotace:
Teoretická část diplomové práce vymezuje základní formy internetové reklamy, popisuje je včetně jejich kladů a záporů. Zabývá se náklady na jejich využívání prostřednictvím způsobů platby za jednotlivé formy internetové reklamy, právními předpisy, které tento druh reklamy upravují a jejich možným použitím. Pokouším se zde vyhodnotit jednotlivé formy tohoto druhu reklamy z hlediska jejich vhodnosti …víceAbstract:
The theoretical part of this diploma work encloses basic form on internet advertisement. It describes all its pros and cons. The theoretical part deals with cost and their usage through different ways of each internet advertisement payment, legislation which sets up this kind of advertisement and its possible usage. I am trying to analyse each form of this kind of advertisement from the view of its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRUNTOVÁ, Kateřina. \textit{Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3k0lfc/.
Jak správně citovat práci
GRUNTOVÁ, Kateřina. Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka