Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech – Jiří Gráf
Jiří Gráf
Diplomová práce
Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech
The Most Frequent Problems of Sound Production in Practical terms an example
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit materiál, který by prehledně shrnul problematiku oboru zvuková tvorba a na praktických příkladech demonstroval jeho nejzásadnější pojmy a problematiku vzniku zvukové složky audiovizuálního díla.Smyslem práce by měl být vznik materiálu, který bude sloužit zejména v rámci výuky nových filmových tvůrců a to napříč jednotlivými obory zejména v rámci FAMU, ale i mimo ni …víceAbstract:
This thesis deals with the problems that young and aspiring filmmakers face in relation to the audio component of the audiovisual work. The thesis focuses on practical examples and my personal reflection of own experience from the set. The aim of this thesis is to make it easier to create the first audiovisual works for newcomers. The text is divided into two main parts, focusing on the shooting phase …víceKlíčová slova
audiovizuální tvorbaKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
práce zvukařeKlíčová slova
zvuková postprodukceKlíčová slova
audiotechnikaKlíčová slova
zvuková dramaturgie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/12814
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: Viktor EKRT
- Oponent: Vladimír SKALL
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
1.Teoretická část: Primární záznam zvukové modulace dlouhometrážního hraného filmu. 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 10 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
1.Teoretická část: Loutka: Mluvené slovo a jeho stylizace v pohádkách, divadle S+H 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 20 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Postprodukce rozhlasove hry s porovnanim postprodukce audiovizualniho dila
Josef Beneš -
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Jan Šléška -
Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
Tomáš Vondrášek -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Jitka NEŠNĚROVÁ -
Zvuková dramaturgie v současném českém a slovenském dokumentárním filmu
Jiří Hloušek -
Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
Michael Kocáb