Hana Páleníková

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika

Marketing communications of NuSpring Czech Republic
Abstract:
Předmětem bakalářské práce jsou Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketingové a komerční komunikace, jejich nástroje a nové trendy v marketingových komunikacích. V praktické části je představena společnosti NuSpring Česká republika. Byla provedena analýza stávajících forem komunikací, konkurenční analýza a SWOT analýza. Na základě …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is Marketing Communications of the company NuSpring Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines the concepts of marketing and commercial communications, their tools and new trends in marketing communications. In the practical part, the company NuSpring Czech Republic is introduced. An analysis of existing forms of communications, a competitive analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2020
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81357