Podíl masové komunikace na ekonomickém trhu se zaměřením na oblast tisku – Bc. Veronika Zárybnická
Bc. Veronika Zárybnická
Bakalářská práce
Podíl masové komunikace na ekonomickém trhu se zaměřením na oblast tisku
Mass communication share of economic market specialized on press sphere
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat podíl inzerce ve vybraných tištěných médiích a porovnání této analýzy s názorem laické veřejnosti. Práce je zároveň zaměřena na trend v oblasti tisku a jeho budoucnost. Analýza tištěných médií byla provedena na základě údajů získaných z webových stránek mediální agentury OMD. Tato analýza byla doplněna dotazníkem, jehož cílem bylo zjistit, jak laická veřejnost …víceAbstract:
The purpose of this bachelor work is to analyze an advertisment share in given press media and to compare this analysis with opinion of lay public. The work is also focused on actuall trend in press area and its future. The analysis of media was done on the base of datas from the websides of media agency OMD. This analysis is supplemented with questionary what the lay public mean about analysed media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s0qwh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Rafik Bedretdinov, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Masová komunikace a její psychologický charakter
Denisa Musilová -
Média a masová komunikace
Tereza Tichá -
Marketingová komunikace a její využití ve vybrané společnosti
Jana Bláhová -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Forejtová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
Development of a small open economy with labour market frictions in times of crisis : Non-stationary DSGE model of the Czech economy
Jakub Moučka -
China's socialist market economy - At the bottleneck of development or at the edge of collapse
Wangzheng Gu