Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu – Lucie ZAJÍČKOVÁ
Lucie ZAJÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu
Website and promotional items for music band
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření nové vizuální identity břeclavské rockové skupiny Mad Line a následná aplikace vizuálu na obalu a bookletu nového alba, webových stránkách a sadě reklamních předmětů. První (teoretická) část bakalářské práce se zabývá historií hudby na internetu a analyzuje současnou situaci webových stránek hudebních skupin podobného žánrového zaměření a všeobecného způsobu …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a new visual identity for rock band Mad Line from Břeclav, followed by application of this visual on the package and booklet of new album, websites and promotional items. The first (theoretical) part of thesis deals with history of music on the internet and analyzes current situation of websites of bands playing similar genre, and general forms of their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
20208
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJÍČKOVÁ, Lucie. \textit{Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/3kb6wr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAJÍČKOVÁ, Lucie. Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - Visual Communication
Theses on a related topic
-
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií
Ondřej Šulák -
Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra
Michal Jakubec -
Vizuální komunikace hudebního festivalu
Kristýna Gežová -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová -
Vizuální identita Ostravské univerzity se zaměřením na webové stránky.
Vojtěch BRUZEK -
Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)
Alexander Aouf -
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Dobrin Dantchov Mitchev