Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu – Lucie ZAJÍČKOVÁ
Lucie ZAJÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu
Website and promotional items for music band
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření nové vizuální identity břeclavské rockové skupiny Mad Line a následná aplikace vizuálu na obalu a bookletu nového alba, webových stránkách a sadě reklamních předmětů. První (teoretická) část bakalářské práce se zabývá historií hudby na internetu a analyzuje současnou situaci webových stránek hudebních skupin podobného žánrového zaměření a všeobecného způsobu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a new visual identity for rock band Mad Line from Břeclav, followed by application of this visual on the package and booklet of new album, websites and promotional items. The first (theoretical) part of thesis deals with history of music on the internet and analyzes current situation of websites of bands playing similar genre, and general forms of their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
20208
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAJÍČKOVÁ, Lucie. Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra
Michal Jakubec -
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií
Ondřej Šulák -
Vizuální komunikace hudebního festivalu
Kristýna Gežová -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová -
Vizuální identita Ostravské univerzity se zaměřením na webové stránky.
Vojtěch BRUZEK -
Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)
Alexander Aouf -
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Dobrin Dantchov Mitchev