Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia – Michal Rez
Michal Rez
Bakalářská práce
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
E-Commerce as a Source of New Customer Portfolio
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti rozšíření zákaznického portfolia pro specifické elektronické obchodování. V teoretické části bude charakterizováno elektronické obchodování, marketingový mix, internetový marketing a zákaznické portfolio. V analytické části práce budou na reálné případové studii představeny možnosti práce s novým zákaznickým portfoliem prostřednictvím elektronických kanálů …víceAbstract:
The Goal of this Bachelor thesis is to outline in more detail possibilities of an E-commerce as a source of a new customer portfolio. In the theoretical part will described E-commerce, specifics of marketing mix and it’s creation for an on-line business. In the analytical part, possibilities of working with a new customer portfolio through available electronic channels will be described on a real case …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/f4uwb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Renata Kolibová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Pavla Holotová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová