Michal Rez

Bakalářská práce

Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia

E-Commerce as a Source of New Customer Portfolio
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti rozšíření zákaznického portfolia pro specifické elektronické obchodování. V teoretické části bude charakterizováno elektronické obchodování, marketingový mix, internetový marketing a zákaznické portfolio. V analytické části práce budou na reálné případové studii představeny možnosti práce s novým zákaznickým portfoliem prostřednictvím elektronických kanálů …více
Abstract:
The Goal of this Bachelor thesis is to outline in more detail possibilities of an E-commerce as a source of a new customer portfolio. In the theoretical part will described E-commerce, specifics of marketing mix and it’s creation for an on-line business. In the analytical part, possibilities of working with a new customer portfolio through available electronic channels will be described on a real case …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Renata Kolibová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING