Analýza marketingového mixu hotela – Martina Mäsiarová
Martina Mäsiarová
Diplomová práce
Analýza marketingového mixu hotela
Analýza marketingového mixu hotelu
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá analýzou marketingového řízení a marketingového mixu čtyřhvězdičkového hotelu. Pro tyto účely byla vykonána situační analýza rozdělena na analýzu makroprostředí a mikroprostředí. Dále bylo provedeno vlastní anketové šetření na 104 respondentech z cestovních kanceláří a jeho výsledky byly analyzovány i pomocí statistických metod. Daná zjištení byly zhrnuty ve SWOT matici. …víceAbstract:
This master thesis is focused on marketing management and marketing mix analysis of a four-star hotel. For this matter, situation analysis was executed and divided into macro-environment and micro-environment analysis. Furthermore, own survey was executed with total of 104 respondents from travelling agencies and its results were analysed also with basic statistical methods. These results were summarized …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou marketingového riadenia a marketingového mixu štvorhviezdičkového hotela. Pre tieto účely bola vykonaná situačná analýza rozdelená na analýzu makroprostredia a mikroprostredia. Ďalej bolo prevedené vlastné anketové šetrenie na 104 respondentoch z cestovných kancelárií a jeho výsledky boli analyzované aj pomocou štatistických metód. Dané zistenia boli zhrnuté v SWOT …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Jozef Domorák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Financial Situation Assessment of the Selected Corporation
Xushi Chen -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Katarína Piatková -
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Monika Nosáľová -
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Green marketing
Michal Ďuriník -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková