Martina Mäsiarová

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu hotela

Analýza marketingového mixu hotelu
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá analýzou marketingového řízení a marketingového mixu čtyřhvězdičkového hotelu. Pro tyto účely byla vykonána situační analýza rozdělena na analýzu makroprostředí a mikroprostředí. Dále bylo provedeno vlastní anketové šetření na 104 respondentech z cestovních kanceláří a jeho výsledky byly analyzovány i pomocí statistických metod. Daná zjištení byly zhrnuty ve SWOT matici. …více
Abstract:
This master thesis is focused on marketing management and marketing mix analysis of a four-star hotel. For this matter, situation analysis was executed and divided into macro-environment and micro-environment analysis. Furthermore, own survey was executed with total of 104 respondents from travelling agencies and its results were analysed also with basic statistical methods. These results were summarized …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou marketingového riadenia a marketingového mixu štvorhviezdičkového hotela. Pre tieto účely bola vykonaná situačná analýza rozdelená na analýzu makroprostredia a mikroprostredia. Ďalej bolo prevedené vlastné anketové šetrenie na 104 respondentoch z cestovných kancelárií a jeho výsledky boli analyzované aj pomocou štatistických metód. Dané zistenia boli zhrnuté v SWOT …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Jozef Domorák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71611

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management