Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku – Tereza POŠTULKOVÁ
Tereza POŠTULKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication of a Selected Company on Social Media Networks
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace na sociálních sítích podniku LONG STORY SHORT s.r.o. Cílem práce je provést analýzu marketingové komunikace vybraného podniku na sociálních sítích Facebook a Instagram a představit doporučení pro další zlepšení této komunikace. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci z obecného hlediska, marketingovou komunikaci na …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication on social networks of the company LONG STORY SHORT s.r.o. The aim of the work is to analyze the marketing communication of the selected company on the social networks Facebook and Instagram and to present recommendations for further improvement of this communication. The theoretical part of the work is focused on marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POŠTULKOVÁ, Tereza. Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva