Bc. Kateřina Hamáková
Diplomová práce
Estetické aspekty reklamy
Aesthetic aspects of advertising
Anotace:
V dnešní postmoderní společnosti je složité zaujmout diváka pomocí reklam. Do marketingových komunikací výrazně zasahují estetické aspekty, reklamní apely nebo také marketingová sociologie, které mají pozitivně naladit diváka při sledování reklamy. Diplomová práce zkoumá a popisuje, jakým způsobem se estetické aspekty v reklamě projevují v reklamě a jaké způsoby využití těchto aspektů působí na spotřebitele …víceAbstract:
In today’s postmodern society, it is difficult to capture attention of viewers with advertisement. The field of marketing communinactions is significantly affected by the aesthetic aspects, advertising appeals or marketing sociology, which are supposed to positively tune viewers while watching commercials. This thesis examines and describes the way how are the aesthetic aspects of the advertising reflected …víceKlíčová slova
dějiny estetiky estetika estetické funkce reklamy estetika hodnoty věcí reklamní apely marketingová komunikace měření estetické hodnoty reklamy marketingová sociologie history of Aesthetics aesthetics aesthetic function of advertising aesthetic values of things advertising appeals marketing communications advertising measurement of aesthetic values marketing sociology
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cpam8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Measurement of Online Advertising Effectiveness and Efficiency
Philipp Lesch -
Measurement of Online Advertising Effectiveness and Efficiency
Philipp Lesch -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Vladimíra KOKALEVSKÁ -
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Marketingová komunikace piva Litovel Černý Citron
Sabina HÁJÍČKOVÁ