Alžběta Stillerová

Diplomová práce

Nástroje politického marketingu a jejich využití v předvolební kampani při prezidentských volbách 2013 v České republice

Political marketing tools and their use in the campaign for the presidential elections in 2013 in Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku politického marketingu s cílem analyzovat jeho využití při prezidentských volbách v České republice v roce 2013. K analýze kampaní je v práci použit model politického marketingu Bruce I. Newmana. Přínosem práce je zhodnocení působení volebních kampaní na voliče věkové kategorie od 18 do 35 let prostřednictvím kvantitativní výzkumné sondy. Ke sběru dat …více
Abstract:
The thesis "Political marketing tools and their use in the campaign for the presidential elections in 2013 in Czech Republic" focuses on political marketing in order to analyze a usage of political marketing tools in the presidential election campaign in 2013. For a purpose if this analysis, the Bruce I. Newman's model of political marketing is used in the thesis. Main contribution of this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Daniel Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39028