Employer branding vybraných vinařských podniků – Tereza Koutná
Tereza Koutná
Bakalářská práce
Employer branding vybraných vinařských podniků
Employer branding of selected wine companies
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikace možných zlepšení v náboru pracovníků při současném stavu employer brandingu, goodwillu a společenské odpovědnosti ve vybraných vinařských podnicích. Bakalářská práce bude rozdělena do tří základních kapitol, kde v první, teoretické, bude zaměřena na charakteristiku, historii a seznámení s pojmy souvisejícími s employer brandingem, společenskou odpovědností …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify possible improvements in recruitment in the current state of employer branding, goodwill and social responsibility in selected wine companies. The bachelor thesis will be divided into three main chapters, where the first, theoretical, will focus on the characteristics, history and introduction to the concepts related to employer branding, social responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qta9h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Skýpalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić