Martina MRŮZKOVÁ

Bakalářská práce

Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefuknčního autismu

Educational strategy by pupils with diagnosis high function autism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výchovně vzdělávacími strategiemi u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu. Teoretická část se zaměřuje na jednotlivé poruchy autistického spektra, rozdíly mezi vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem a na výchovně vzdělávací strategie určené pro žáky s poruchami autistického spektra, vybrány jsou dvě zásadní. Praktická část obsahuje dvě případové studie žáků s Aspergerovým …více
Abstract:
Bachelor thesis is concerned with educational strategy by pupils with diagnosis high function autism. Theoretic part include description each parts of disorders of autism spectra, contrast between highfunctioning and lowfunctioning autism and educational strategy in favour of pupils with disorders of autism spectra, It is chosen two of fundamental. Practical part include two case studies of pupils …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Identifikátor: 14304

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Pavla Olšáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRŮZKOVÁ, Martina. Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefuknčního autismu. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta