Projekt konkurenční strategie Komerční banky a.s. v Uherském Hradišti – Bc. Petra Kaňovská
Bc. Petra Kaňovská
Diplomová práce
Projekt konkurenční strategie Komerční banky a.s. v Uherském Hradišti
Competitive Strategy Project of Komerční banka a.s. in Uherské Hradiště
Anotace:
Diplomová práce se zabývá především různými pohledy pojetí konkurence a konkurence-schopnosti na trhu a blíže je také specifikován trh bankovního odvětví. Samotná práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část řeší literární rešerši a odborné pojetí tématu s přístupy ke konkurenci a konkurenceschopnosti od mnoha autorů. Praktická část vychází z části teoretická a aplikuje její poznatky a detailně …víceAbstract:
The thesis deals mainly with various views of the concept of competition and competition on the market and it is also specified the market of the banking sector. The work itself is divided into two parts. The first theoretical part solves the literary re-search and the professional concept of the topic with approaches to competition and com-petitiveness from many authors. The practical part is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaňovská, Petra. Projekt konkurenční strategie Komerční banky a.s. v Uherském Hradišti. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová