Bc. Veronika Čelková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh

Marketing communication linked to the launching of a new product on the market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření plánu marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh. Práce bude rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vymezením pojmů, které se vztahují k tématu jako jsou marketingová komunikace, komunikační mix, uvedení produktu na trh, plánování marketingové kampaně a další. Praktická část bude věnována analýze …více
Abstract:
The aim of the BA thesis is to create a marketing communication plan for the launch of a new product. The thesis will consist of a theoretical and a practical part. The theoretical part will provide the definition of terminology related to the topic, such as marketing communication, communication mix, product launch, marketing campaign planning etc. The practical part will consist of the analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/g4sp0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Recmanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné