Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh – Bc. Veronika Čelková
Bc. Veronika Čelková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Marketing communication linked to the launching of a new product on the market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření plánu marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh. Práce bude rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat vymezením pojmů, které se vztahují k tématu jako jsou marketingová komunikace, komunikační mix, uvedení produktu na trh, plánování marketingové kampaně a další. Praktická část bude věnována analýze …moreAbstract:
The aim of the BA thesis is to create a marketing communication plan for the launch of a new product. The thesis will consist of a theoretical and a practical part. The theoretical part will provide the definition of terminology related to the topic, such as marketing communication, communication mix, product launch, marketing campaign planning etc. The practical part will consist of the analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/g4sp0/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Recmanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČELKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3ly4r5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Tvorba event marketingovej kampane
Martina Mackovjaková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Plánování online marketingové komunikační kampaně
Lukáš Cikánek -
Návrh marketingové komunikační kampaně pro Střední školu managementu a grafiky
Šárka Šmejkalová -
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Anna Nina Houdová -
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Dita Reitschlägerová -
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Šárka Vítová -
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Jiří Falatek