Jana Kočišová

Master's thesis

Celebrity marketing

Celebrity marketing
Abstract:
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2007
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Jaroslava Hejduková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2681