Jana Kočišová
Master's thesis
Celebrity marketing
Celebrity marketing
Abstract:
Diplomová práce začíná uvedením do problému nákupního chování a vliv referenčních skupin na spotřebitele, pokračuje historii celebrity marketingu, využitím celebrit v reklamě, jako komunikačního nástroje. Práce také popisuje vliv celebrit na vzhled, módu a jejich působení v sociální sféře a politice. Na konci teoretické části popisuje vodítka, jak si celebrity vybírat, jak jich kontaktovat a vyjednávat …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2681
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2007
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jaroslava Hejduková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2681
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Klára Pokorná -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu
Valeriya Igushkina -
Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Roman Veis -
Marketing celebrit
Valentina Fischová -
Reklamní a facebookové prezentace vybraných českých celebrit a jejich vliv na spotřebitele
Martina Kopecká -
Význam podpory celebrit v kosmetickém průmyslu mezi generací Z v Indii
Rachel Ferrao