Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací – Klára Hniličková
Klára Hniličková
Bakalářská práce
Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací
Analysis and developement of visual corporate identity using modern methods and applications
Anotace:
Cílem této práce bylo vytvoření nové vizuální podnikové identity pro společnost K-IT. Práce vysvětluje důležitost kvalitní vizuální podnikové identity nejen z estetického, ale také z marketingového hlediska. Práce začíná úvodem do problematiky digitální grafiky a popisem programů použitých pro vývoj jednotlivých částí vizuální podnikové identity, tedy bitmapového grafického editoru Adobe Photoshop …víceAbstract:
This project focuses on the step-by-step development of new visual corporate identity for a company under the name "K-IT". The paper contains an elaborate explanation of the importance of quality visual corporate identity, both from an aesthetic point of view and also in relation to marketing. The work begins with a brief introduction to digital graphics and descriptions of applications used for designing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Zumr
- Oponent: Maja Khabirova
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45694
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile
Petr INDRA -
Corporate Identity
David Růna