Blanka Imramovská

Master's thesis

Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.

Marketing Strategy of a New Product of Malované mapy, Ltd
Abstract:
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s …more
Abstract:
The objective of this Thesis is selection and adaptation of a suitable concept of a product being created. Selecion of the suitable concept is based on the designated concept and its testing. The testing is performed by the poll method among representatives of the public and business spheres. Determination of the final product concept as well as proposal of the marketing strategy for managers of Malované …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: Taťána Hajdíková
  • Reader: Michal Šimůnek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49430