Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o. – Blanka Imramovská
Blanka Imramovská
Master's thesis
Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Marketing Strategy of a New Product of Malované mapy, Ltd
Abstract:
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s …moreAbstract:
The objective of this Thesis is selection and adaptation of a suitable concept of a product being created. Selecion of the suitable concept is based on the designated concept and its testing. The testing is performed by the poll method among representatives of the public and business spheres. Determination of the final product concept as well as proposal of the marketing strategy for managers of Malované …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49430
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: Taťána Hajdíková
- Reader: Michal Šimůnek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte
Klára Suchoňová -
Softwarový proces vývoje webové mapové platformy - případová studie pro geoprocessingové aplikace
Daniel URBAN -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová