Blanka Imramovská

Diplomová práce

Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.

Marketing Strategy of a New Product of Malované mapy, Ltd
Anotace:
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s …více
Abstract:
The objective of this Thesis is selection and adaptation of a suitable concept of a product being created. Selecion of the suitable concept is based on the designated concept and its testing. The testing is performed by the poll method among representatives of the public and business spheres. Determination of the final product concept as well as proposal of the marketing strategy for managers of Malované …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49430