Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o. – Blanka Imramovská
Blanka Imramovská
Diplomová práce
Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Marketing Strategy of a New Product of Malované mapy, Ltd
Anotace:
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s …víceAbstract:
The objective of this Thesis is selection and adaptation of a suitable concept of a product being created. Selecion of the suitable concept is based on the designated concept and its testing. The testing is performed by the poll method among representatives of the public and business spheres. Determination of the final product concept as well as proposal of the marketing strategy for managers of Malované …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Michal Šimůnek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte
Klára Suchoňová -
Softwarový proces vývoje webové mapové platformy - případová studie pro geoprocessingové aplikace
Daniel URBAN -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová