Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications – Ing. Ngoc Vu Hong
Ing. Ngoc Vu Hong
Diplomová práce
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Anotace:
Studie ukázaly, že oběhové hospodářství (CE) může především změnit způsob jakým vytváříme a spotřebováváme zboží, vyžadující změny a inovace, zejména od podniků - které jsou hlavním faktorem při navrhování opakovaně využitelných výrobků a utváření spotřebitelských návyků. Ačkoli se o CE vášnivě diskutuje na akademické, vládní i podnikatelské úrovni, pro spotřebitele je koncepce CE relativně nová. Cílem …víceAbstract:
Studies have shown that circular economy (CE) can primarily change the way we create and consume things, calling for actions and innovations, especially from businesses – which are the primary factor in designing circular products and shaping consumption habits. Although CE is heatedly discussed at academic, governmental, and business levels, CE is relatively new to consumers. This paper aimed at answering …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pfip0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: M.Sc. Jessica Omieye Amiesimaka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VU HONG, Ngoc. \textit{Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3m8dpm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
The Use of DeepL for Automatic Website Localization in Solidpixels Website Builder
Miroslav Boček -
Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements
Petr Bartoš -
Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations
Martin VÁLEK -
Virtual Assistant for a Hospital Website
Stanislav Kemeň -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
User experience design of a book website
Anna Nagyová -
Tvorba webu v redakčním systému WordPress pomocí website builderu
Andrea Aichinger