Ing. Dagmar Tatoušková

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Anotace:
Bakalářská práce definuje základní pojmy spojené s reklamou a její regulací. Okrajově popisuje historický vývoj regulace reklamy v České republice. Detailně vymezuje soukromoprávní a veřejnoprávní oblast regulace reklamy dle platných právních předpisů, doplněnou o problematiku etické samoregulace. Tyto teoretické poznatky jsou použity v praktické části pro popis a analýzu rozhodnutí dozorčích a správních …více
Abstract:
This bachelor thesis defines key terms associated with advertising and its regulation. Marginally describes the historical development of advertising regulation in the Czech Republic. It identifies in detail the area of private and public regulation of advertising under applicable laws, supplemented by the issue of ethical self-regulation. These theoretical findings are used in practical part for description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní