Ing. Dagmar Tatoušková
Bakalářská práce
Regulace reklamy
Regulation of advertising
Anotace:
Bakalářská práce definuje základní pojmy spojené s reklamou a její regulací. Okrajově popisuje historický vývoj regulace reklamy v České republice. Detailně vymezuje soukromoprávní a veřejnoprávní oblast regulace reklamy dle platných právních předpisů, doplněnou o problematiku etické samoregulace. Tyto teoretické poznatky jsou použity v praktické části pro popis a analýzu rozhodnutí dozorčích a správních …víceAbstract:
This bachelor thesis defines key terms associated with advertising and its regulation. Marginally describes the historical development of advertising regulation in the Czech Republic. It identifies in detail the area of private and public regulation of advertising under applicable laws, supplemented by the issue of ethical self-regulation. These theoretical findings are used in practical part for description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d9350/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Porovnanie právnej úpravy klamlivej a porovnávacej reklamy v Českej republike a Nemecku
Erika Urdovičová -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace reklamy zaměřené na děti a mladistvé
Iveta Koláříková -
Regulace reklamy v obchodní činnosti
Markéta Buncko -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová