The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy – Kamila Imanbayeva
Kamila Imanbayeva
Bakalářská práce
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí přímého marketingu ve strategii CRM a analyzuje společnost Notino.cz a její nástroje přímého marketingu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z literární rešerše a zabývá se pojmem CRM, přímým marketingem a jeho nástroji, charakteristikami trhu, databází klientů, spotřebitelskou hodnotou a významem přímého marketingu v podnikatelském prostředí …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the role of Direct Marketing in CRM strategy and analyzes the company Notino.cz, its direct marketing tools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on the literary research and deals with the concept of CRM, direct marketing and its tools, market features, clients’ database, consumer value, and the importance of direct marketing in business …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fsufq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová