Kamila Imanbayeva

Bachelor's thesis

The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy

The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí přímého marketingu ve strategii CRM a analyzuje společnost Notino.cz a její nástroje přímého marketingu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z literární rešerše a zabývá se pojmem CRM, přímým marketingem a jeho nástroji, charakteristikami trhu, databází klientů, spotřebitelskou hodnotou a významem přímého marketingu v podnikatelském prostředí …more
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the role of Direct Marketing in CRM strategy and analyzes the company Notino.cz, its direct marketing tools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on the literary research and deals with the concept of CRM, direct marketing and its tools, market features, clients’ database, consumer value, and the importance of direct marketing in business …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 10. 2022
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Radek Turčáni

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní