Kamila Imanbayeva

Bakalářská práce

The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy

The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí přímého marketingu ve strategii CRM a analyzuje společnost Notino.cz a její nástroje přímého marketingu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z literární rešerše a zabývá se pojmem CRM, přímým marketingem a jeho nástroji, charakteristikami trhu, databází klientů, spotřebitelskou hodnotou a významem přímého marketingu v podnikatelském prostředí …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the role of Direct Marketing in CRM strategy and analyzes the company Notino.cz, its direct marketing tools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on the literary research and deals with the concept of CRM, direct marketing and its tools, market features, clients’ database, consumer value, and the importance of direct marketing in business …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Radek Turčáni

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní