Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh – Bc. Veronika Mušinská
Bc. Veronika Mušinská
Diplomová práce
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Socio-psychological Problems of Introduction a New Product into the Market
Anotace:
V diplomové práci je řešena problematika zavádění nového produktu na trh, která je úzce spojena s určitými sociálně psychologickými problémy. Závěrečná práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na seznámení čtenáře s vývojem a postupem při zavádění nového produktu na trh a jeho možnými problémy. Dále je v teoretické části věnována pozornost etapám tvorby marketingové …víceAbstract:
This thesis supposes to solve the issue, related to the implication of the new product on the market, which is also connected with certain social and psychological issues. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical one helps introduce the reader to the development and process of new products' implication on the market and its possible struggles. The next part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ylu5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Zavádění softwarového produktu na trh
Černohorský Černohorský -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Zavádění nového produktu na trh
Filip Štandl