Fremdsprachenlernen im Projekt: Theorie vs. Praxis – Bc. Kristýna Vejpustková
Bc. Kristýna Vejpustková
Bakalářská práce
Fremdsprachenlernen im Projekt: Theorie vs. Praxis
Foreign language education in project: theory vs. practice
Abstract:
This thesis deals with a foreign language education in project in theory and practice. The first part defines the various conceptions of the project approach. The empirical part describes a particular project for English language education, while the divergence of the concept of project approach in this real situation from the theory is observed. Then I suggest the organisational and methodical changes …víceAbstract:
Tato práce se zabývá výukou cizího jazyka v projektu v teorii a praxi. V první části jsou definována různá pojetí projektového vyučování. Empirická část uvádí konkrétní cizojazyčný projekt v anglickém jazyce, na kterém je nejprve sledováno odchýlení pojetí projektového vyučování v reálné situaci od teorie. Následně jsou v tomto projektu navrženy takové organizační a metodické změny, aby mohl sloužit …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x8dk8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Metody efektivní výuky cizích jazyků a češtiny pro cizince na ZŠ
Renáta VOLENÍKOVÁ -
Metody vzdělávání a rozvoje osobnosti v oblasti výuky cizích jazyků
Aneta Kondisová -
Alternativní výukové metody v hodinách cizích jazyků
Kateřina Chaloupková -
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská