Rozvoj a využití letiště Vodochody nízkonákladovými leteckými společnostmi – Ing. Pavlína Engelová
Ing. Pavlína Engelová
Diplomová práce
Rozvoj a využití letiště Vodochody nízkonákladovými leteckými společnostmi
Development and usage of the Vodochody airport by low-cost airlines
Anotace:
Práce analyzuje kapacitní situaci letiště Praha Ruzyně. Zaměřuje se na řešení nedostatečné kapacity v podobě rozvoje letiště Vodochody. Na základě prognózy vývoje provozu na letišti Vodochody definuje potřebné změny letištní infrastruktury a navrhuje řešení.Abstract:
The work analyses the situation of the Ruzyne Airport capacity. It focuses on the solution of the unsufficient capacity by the development of the Vodochody Airport. It defines needed changes of the airport infrastructure based on the development operation prognosis and suggests the solution.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
- Vedoucí: Ing. David Šourek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Engelová, Pavlína. Rozvoj a využití letiště Vodochody nízkonákladovými leteckými společnostmi. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová