Strategická analýza firmy Happy English – Kristýna Blašková
Kristýna Blašková
Bakalářská práce
Strategická analýza firmy Happy English
Strategic analysis of Happy English
Anotace:
Cílem práce je provést strategickou analýzu a navrhnout strategické alternativy pro rozvoj firmy Happy English. Vnější prostředí firmy bylo analyzováno s využitím STEPE analýzy a Porterova modelu 5 hybných sil. Při analýze vnitřního prostředí byl využit rozšířený Marketingový mix 7P. Identifikované faktory byly aplikovány v maticích EFE a IFE, a poté ve Vnitřně-vnější matici. Doporučení pro rozvoj …víceAbstract:
The aim of this work is to perform a strategic analysis and propose strategic al-ternatives for the development of the Happy English company. The external envi-ronment of the company was analysed using the STEPE analysis and Porter's five forces. The extended Marketing Mix 7P was used in the analysis of the internal environment. The identified factors were applied in EFE and IFE matrices, and then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Daně a veřejné finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza podniku
Alina Kondaurova -
Strategická analýza podniku
Jan Krejčíř -
Strategická analýza podniku
Kateřina Kocábová -
Strategická analýza vybraného podniku
Daria Pugacheva -
Strategická analýza vybraného podniku
Filip Sháněl -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Strategická analýza podniku
Patrik Kočiš -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková