Kristýna Blašková

Bakalářská práce

Strategická analýza firmy Happy English

Strategic analysis of Happy English
Anotace:
Cílem práce je provést strategickou analýzu a navrhnout strategické alternativy pro rozvoj firmy Happy English. Vnější prostředí firmy bylo analyzováno s využitím STEPE analýzy a Porterova modelu 5 hybných sil. Při analýze vnitřního prostředí byl využit rozšířený Marketingový mix 7P. Identifikované faktory byly aplikovány v maticích EFE a IFE, a poté ve Vnitřně-vnější matici. Doporučení pro rozvoj …více
Abstract:
The aim of this work is to perform a strategic analysis and propose strategic al-ternatives for the development of the Happy English company. The external envi-ronment of the company was analysed using the STEPE analysis and Porter's five forces. The extended Marketing Mix 7P was used in the analysis of the internal environment. The identified factors were applied in EFE and IFE matrices, and then …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Daně a veřejné finance

Práce na příbuzné téma

Všechny práce