Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry – Kseniia Nazarina
Kseniia Nazarina
Bakalářská práce
Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry
Abstract:
The purpose of the Thesis is to have in-depth awareness and better understanding of consumer behavior in Fast fashion market, to define consumers preferences in products, investigate trends and provide recommendations for Fast fashion companies how to expand brand awareness, increase number of consumers and enhance frequency and quantity of purchases.The study includes literature review that contains …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli
Název
Vložil
Vloženo
Práva