Jan Kebrle
Bachelor's thesis
Marketingová analýza start-up firmy
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky marketingu popsány a vysvětleny z teoretické hlediska. V druhé, praktické části, jsou jednotlivé složky analyzovány již ve vztahu ke společnosti a jsou provedeny analýzy vnějších a vnitřních …viacAbstract:
The bachelor thesis aims to analyze the marketing of the start-up company Dobra rekonstrukce s.r.o. and analyze external and internal influences on society. In the first part of the bachelor's thesis, the individual basic components of marketing are described and explained from a theoretical point of view. In the second practical part, the individual components are analyzed already about the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/3nk5b9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce řízení a rozvoje společnosti Kultura a sport Chomutov, s. r. o.
Martin Virt -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek