Srozumitelnost strategického plánování – Mgr. Michaela Holkupová
Mgr. Michaela Holkupová
Master's thesis
Srozumitelnost strategického plánování
Comprehensibility of Strategic Planning
Abstract:
Cílem diplomové práce „Srozumitelnost strategického plánování“ je představit návrhy, které by přispěly k větší srozumitelnosti procesu strategického plánování a k větší srozumitelnosti podoby strategického plánu. Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol, první kapitola se věnuje charakteristice strategického plánování a analyzuje jeho fáze, druhá a třetí kapitola vycházejí ze zásad srozumitelné komunikace …moreAbstract:
The aim of the thesis "Comprehensibility of strategic planning" is to present proposals that can contribute to a greater comprehensibility of the strategic planning process and a greater clarity of the strategic plan. The thesis consists of four chapters, the first chapter deals with the characteristics of strategic planning and analyzes its phases, the second and third chapters are based on the principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p9fsc/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Opluštilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Strategical planning of tourism in Azerbaijan
Garash Garashli -
Strategické plánování ve správním obvodu ORP Kladno
Nicol Šlamborová -
Human resources planning as strategic tool for effective peoples’ management
Jeffery Osei Akoto -
Strategické řízení obcí v ČR se zaměřením na strategické plánování
Veronika Konrádová -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Strategic development plan of the Microregion Bystřicko
Petra Vrbasová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová