Potenciál zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice – Miroslav Knespl
Miroslav Knespl
Diplomová práce
Potenciál zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice
Potential of chosen Destination on Tourism Market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce vyhodnocuje potenciál zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice. V teoretické části je zpracována klasifikace cestovního ruchu a jsou definovány důležité pojmy z oblasti cestovního ruchu. V praktické části je detailně analyzována zvolená destinace - horská osada Jizerka v Jizerských horách. Na základě studia relevantních zdrojů a důkladného výzkumu je posouzen stávající …víceAbstract:
The thesis evaluates the potential of chosen destination of tourism market in the Czech Republic. In the theoretical part, there is elaborated the classification of tourism and are defined key tourism terms. The practical part analyzes in the detail the chosen destination - the mountain village Jizerka in the Jizera Mountains. The current Jizerka potential is examined by virtue of studies of relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Projekt vytvoření zájezdu zaměřeného na venkovský cestovní ruch v oblasti Slovácka
Gabriela Myšinská -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Tereza Sibřinová -
Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář
Kristýna Černá -
Cestovní ruch zvolené destinace v České republice
Veronika Janouchová -
Analýza nabídky zahraniční cestovní kanceláře
Petra Veselá -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
CSR strategy development for a Czech aviation travel agency
Márius Šimkovič -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 4. 2016