Bc. Veronika Miklová

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům

Project of Marketing Communication of Hotel Augustiniánský dům
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit projekt marketingové komunikace wellness & spa hotelu Augustiniánský dům. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vychází z teoretických poznatků odborné literatury v oblasti marketingové komunikace cestovního ruchu, marketingové komunikační strategie a nástrojů marketingové komunikace. Praktická část obsahuje situační analýzu v podobě charakteristiky …více
Abstract:
The aim of this thesis was to create a project of the marketing communication wellness & spa hotel Augustinian house. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on the theoretical knowledges from literature in the area of marketing communication in tourism, marketing communication strategies and marketing communication tools. The practical part contains of the analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Miklová, Veronika. Projekt marketingové komunikace hotelu Augustiniánský dům. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe