Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu – Bc. Eva Kadlecová
Bc. Eva Kadlecová
Master's thesis
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
The position of advertising and PR in building new brand BALLA at Czech market
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „ Postavení reklamy a PR při budování nové značky na trhu“ je poukázat na možnosti využití těchto dvou nástrojů pro vytvoření efektivní komunikační strategie nové značky BALLA na českém trhu Úvodní část je teoretická a členěna do tří velkých kapitol. První kapitola obsahuje informace o image firmy potažmo image značky a její budování. Zabývá se problematikou pochopení a správného …viacAbstract:
The subject of the thesis: " The position of advertising and PR in building new brand at the market" is to highlight the possibility of using these two tools to create effective communication strategies for the new brand BALLA at the Czech market. The first part is theoretical and is divided into three major sections. The first chapter contains information about the image of the company brand image …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a9y3u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga
Tereza SLAVÍKOVÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko