Legální a ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu – Kateřina Linhardtová
Kateřina Linhardtová
Bakalářská práce
Legální a ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu
Legal and illegal methods of competition in internet trading
Anotace:
Práce se věnuje problematice obchodování na internetu z hlediska legálních a nelegálních metod konkurenčního boje. První tři kapitoly práce se věnují teorii obchodování na internetu, možnostem pořízení internetového obchodu a legálním způsobům propagace těchto obchodů na internetu -- online reklamě. Druhá část se věnuje metodám provádění nekalého konkurenčního boje a typologii obchodů, které jsou těmito …víceAbstract:
This thesis deals with issues of internet trading in terms of legal and illegal methods of competition. The first three chapters are dedicated to the theoretical part of online shopping, to the ways of establishing an online store and to legal ways of promoting these stores on the internet - online advertising. The second part describes methods of unfair competition and the typology of stores that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32232
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32232
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák