Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping" – Bc. Markéta Zahradníčková
Bc. Markéta Zahradníčková
Master's thesis
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Increasing service quality using the Mystery Shopping method
Abstract:
Cílem diplomové práce je definovat přínosy Mystery shoppingu a upozornit na omezení. Metoda je popsána teoreticky, tyto poznatky jsou využity v praktické aplikaci ve dvou po sobě jdoucích vlnách. Výsledkem je zvýšení kvality zákaznického servisu, což potvrzuje úspěšnost metody.Abstract:
The aim of my dissertation is to define the benefits of Mystery Shopping and to point out its limits. The method is described theoretically, these observations are used in practical application in two consecutive waves. The result is the increasing costumers service quality, which proves the effectiveness of the method.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/cix0b/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: JUDr. Tomáš Langer
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová