Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping" – Bc. Markéta Zahradníčková
Bc. Markéta Zahradníčková
Master's thesis
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Increasing service quality using the Mystery Shopping method
Anotácia:
Cílem diplomové práce je definovat přínosy Mystery shoppingu a upozornit na omezení. Metoda je popsána teoreticky, tyto poznatky jsou využity v praktické aplikaci ve dvou po sobě jdoucích vlnách. Výsledkem je zvýšení kvality zákaznického servisu, což potvrzuje úspěšnost metody.Abstract:
The aim of my dissertation is to define the benefits of Mystery Shopping and to point out its limits. The method is described theoretically, these observations are used in practical application in two consecutive waves. The result is the increasing costumers service quality, which proves the effectiveness of the method.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/cix0b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedúci: JUDr. Tomáš Langer
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich