Analýza kvality služeb v restauračním řetězci – Kateřina Kyselá
Kateřina Kyselá
Master's thesis
Analýza kvality služeb v restauračním řetězci
Analysis of Service Quality in the Restaurant Chain
Anotácia:
Cílem této práce je sjednotit úroveň poskytovaných služeb restauračního řetězce, a to takovým způsobem, který bude vyhovovat současným požadavkům zákazníků Radegastoven. Analyzovány byly pobočky okresních měst Moravskoslezského kraje. Analýza proběhla kombinací kvantitativní a kvalitativní metody. Kvantitativní analýza proběhla formou elektronického dotazování a kvalitativní část metodou Mystery shopping …viacAbstract:
Aim of the thesis is to unify the level of services in the restaurant chain of Radegastovna, in a way that will meet the current requirements of their customers. The analyze was realized in district towns of the Moravian-Silesian Region. The analysis was performed by a combination of quantitative and qualitative methods. Quantitative analysis was realized with a questionnaire and the qualitative part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedúci: Petr Baránek
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Analysis of Security-as-a-Service solutions for SOHO
Adam Hlaváček -
Water Purification Technology for the mitigation of the amount of flouride, arsenic and heavy metals in sources of water (stream, borehole, pipe water, harvested rain water) for technical, potable and irrigation purposes in Asuogya, a community in the Sunyani West district of the Bono region of Ghana.
Yaa Adu-Pokua -
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Lenka ŠUSTROVÁ -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová -
Analýza kvality poskytovaných služeb v hostelu Czech Inn v Praze
Daria Sorokina -
Úroveň kvality sociálních služeb v Domě s pečovatelskou službou v Ostravě
Barbora Kundriková -
Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci
Alina Koltykova