Integrace dětí se speciálními potřebami v pracovním vyučování – Romana ZELINGEROVÁ
Romana ZELINGEROVÁ
Master's thesis
Integrace dětí se speciálními potřebami v pracovním vyučování
Integration of children with special needs in the classroom
Abstract:
Cílem této práce je představit možnosti, jak může práce s keramickou hlínou přispět k integraci dětí se speciálními potřebami, zároveň nabídnout náměty do hodin pracovních činností spolu s postřehy, zkušenostmi autorky. Tomuto cíli je podřízena i struktura diplomové práce. Teoretická část vysvětluje pojmy potřebné k uchopení problematiky integrace dětí se speciálními potřebami, vymezuje například pojmy …moreAbstract:
The whole theses should describe and highlight the advantages of working with clay for pupils with special educational needs. It explains the process of the children working with this fascinating material and everything they can do with this material, with the teacher?s guidance. Working with clay is illuminated as having potential here, especially in the context of art therapy and occupational therapy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZELINGEROVÁ, Romana. Integrace dětí se speciálními potřebami v pracovním vyučování. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA