Contemporary Paganism in England (Great Britain) – Jana SÍKOROVÁ
Jana SÍKOROVÁ
Bakalářská práce
Contemporary Paganism in England (Great Britain)
Contemporary Paganism in England (Great Britain)
Abstract:
The main purpose of the thesis is to present Contemporary Paganism in Great Britain and also to dispel the myths associated with this religion. The thesis briefly describes the history and perception of Paganism in general, the main Neopagan movements and particularly Contemporary Paganism in connection with Great Britain.Abstract:
Hlavním cílem této práce je představit současné Pohanství ve Velké Británii a vyvrátit mýty spojené s tímto náboženstvím. Práce krátce popisuje historii a vnímání Pohanství obecně, hlavní směry současného Pohanství a zejména současné Pohanství ve vztahu k Velké Británii.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
38784
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kamila Velkoborská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÍKOROVÁ, Jana. Contemporary Paganism in England (Great Britain). Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - francouzština
Práce na příbuzné téma
-
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Pavlína Caranová -
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Organizační kultura a její odraz v pracovních podmínkách
Kristýna Pešková -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Veronika Šteflová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Organizační kultura
Michaela Kulhánková -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová