Budování značky ŠKODA Auto a.s. – Kristýna Poláková
Kristýna Poláková
Bakalářská práce
Budování značky ŠKODA Auto a.s.
The Brand Building of Škoda Auto a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Škoda Auto a.s., která patří mezi nejvýznamnější firmy České republiky. Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení vnímané kvality značky Škoda Auto a.s. pro její zákazníky. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením teorie budování značky a vymezením termínů potřebných k pochopení problematiky. Zmíněný je i automobilový průmysl v České republice …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the brand building of one of the most significant companies in the Czech republic Škoda Auto a.s. The main objective of the thesis is an analysis of the perceived quality of the brand among its customers. In the first part, the theory of brand building is explained and key terms defined necessary for understanding the issue. The thesis also mentions the car industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69083
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jan Tročil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve ŠKODA AUTO a.s.
Jana Druljaková -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Digitalizace osobních spisů zaměstnanců ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Julie Klichová -
Koncepce Simply Clever ve ŠKODA AUTO a.s.
Lukáš Kubíček -
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Magda Součková -
Budování značky
Sabina Roubičková