Klára Mikšovská
Master's thesis
Image OSA
Image of the Society for the Protection of the Rights of Music Authors and Publishers
Abstract:
Cílem diplomové práce je zmapování prvků tvořících a ovlivňujících image Ochranného svazu autorského pro práva k dílům hudebním, o. s. (OSA). Na základě studie odborné literatury jsou identifikovány základní stavební kameny firemní identity, které představují výchozí bod pro vytváření firemní image a které jsou dále detailně analyzovány. Ačkoli OSA (především díky svému monopolnímu postavení) nepředstavuje …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the basic elements that affect the image of the Society for the Protection of the Rights of Music Authors and Publishers (in Czech OSA). Based on a study of professional literature it identifies the basic segments of corporate identity, which represent the starting point for building the organization's image and which is further analyzed in detail. Although OSA …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35065
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2013
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Bohumír Štědroň
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Ochranný svaz autorský: dobrý sluha, nebo zlý pán?
Lukáš Baumann -
OSA - Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním, historie, současnost a kontrolní činnost ve srovnání s veřejnoprávní Českou televizí
Ladislav Lukáš -
Ochranný svaz autorský a jeho dopad na spotřebitele
Filip Hrnčíř -
Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním a ekonomické, právní a morální aspekty jeho činnosti
Ondřej Tyleček -
OCHRANNÝ SVAZ AUTORSKÝ PRO PRÁVA K DÍLŮM HUDEBNÍM, O.S. s podtitulem: POCTIVÝ STRÁŽCE VLASTNICKÝCH PRÁV NEBO JEN LEGITIMNÍ MONOPOL NA VYBÍRÁNÍ PENĚZ?
Hana Beránková -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka